torstai 17. toukokuuta 2012

Jostain on aloitettava...

Hei kaikki.

Olen jonkun aikaa miettinyt, teenkö itselleni blogin kynsiharrastuksestani vaiko enkö.. Internet on kuitenkin aika täynnä toinen toistaan umpeampia blogeja kynsitaiteesta, mutta kaippa sekaan yksi amatöörikin mahtuu ;) Katsotaan kuinka moni blogiini eksyykään...

Olen jokin aika sitten innostunut kynsien lakkailusta ja  koristelusta, eksynyt moniin blogeihin joista olen lisää inspiraatiota saanut, sekä uskaltautunu tekemään ensimmäiset tilaukseni liittyen akryylikynseihin.

Tässä muutamia otoksia kynsistä, joita olen tehnyt ennen blogin aloittamista. Olen siis saanut paljon vaikutteita muista blogeista, siksi varmasti on useita lakkauksia jotka saattavat näyttää tutuilta.




Nämä ovat ihan omalle kynnelle tehtyjä lakkauksia. Akrylikynsistäni teen erillisen postauksen myöhemmin :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti